Załóż konto | Zaloguj

Randki i przyjaciele Nowy Sącz

Pani szuka pana (11)
Pani szuka pani (15)
Pan szuka pani (218)
Pan szuka pana (82)
Para szuka (42)
Promowane
wczoraj 15:23

Witam jestem Marcin Przystojny Kawaler bez dzieci z poczuciem humoru 29 lat nie pale prowadzę zdrowy tryb życia szukam ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Ogólnopolskie
Wrocław
wczoraj 15:23
Ogólnopolskie
Wrocław
25 wrz 14:27

Chcę spędzić weekend w towarzystwie Kobiety. Jeśli i Ty chcesz spędzić ten weekend w niebanalny sposób w ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Regionalne
Kraków
25 wrz 14:27
Regionalne
Kraków
Pozostałe ogłoszenia
dzisiaj 13:58

Jestem zadbanym, miłym wesołym mężczyzną wiek 30 lat poszukuje kobiety decydowanej i chętnej do spotkań bez ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 13:58
dzisiaj 13:11

Witam wiek nie ma znaczenia mam 30 lat i szukam kobiety gdzie będę mógł sie spotkać i nie tylko szczegóły do ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
dzisiaj 13:11
dzisiaj 02:53

poznam pana nie tylko do pogadania z lokalem więcej na e=mail

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 02:53
wczoraj 22:37

Czy jest jakis mily gosc do 45L?

Randki i przyjacielePan szuka pana
wczoraj 22:37
wczoraj 22:28

Witajcie bede w Srode w Saczu znaldzie sie ktos na mila chwile wieczorkiem :-) Pozdrawiam

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 22:28
wczoraj 21:43

Poznam parę z małopolski cel :)

Randki i przyjacielePara szuka
wczoraj 21:43
wczoraj 20:30

Szukam kogoś chętnego na spotkanie nie tylko po to żeby pogadać ale może na..... Ja 40 180 82 a, rozglądam się za ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
wczoraj 20:30
wczoraj 15:05

poznam panią lub parę do miłych spotkań

Randki i przyjacielePara szuka
wczoraj 15:05
wczoraj 13:15

Jestem 33 letnim, wykształconym, przystojnym i zadbanym brunetem. Mam 180cm, 80kg, fajne cialko;) Poznam dojrzała Pania w ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 13:15
wczoraj 11:19

Poznam miłą Panią ja 34l w zwiazku. Więcej informacji w prywatnej korespondecji.

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 11:19
wczoraj 09:17

Młoda para 26l poszukuje na małe psoty miłej i otwartej dziewczyny. Chcesz sie oderwać od szarej rzeczywistości? coś ...

Randki i przyjacielePara szuka
wczoraj 09:17
29 wrz 23:24

Szukam dziewczyny chętnej na spotkanie. Młodej i ślicznej. Chociaz o takie tutaj pewnie ciezko. Mam 30 lat. Napisz a ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
29 wrz 23:24
29 wrz 22:10

Poznam kobietę do przyjaźni , do pogadania o wszystkim i o niczym , może do spotkania sie na kawce a moze ...pozniej sie ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
29 wrz 22:10
29 wrz 21:48

Szukam realnej kobiety to niezobowiązującej znajomości.

Randki i przyjacielePan szuka pani
29 wrz 21:48
29 wrz 21:46

Chętnie popisze wymienię sie zdjęciami nagram film, mam 29 lat i zero doświadczenia

Randki i przyjacielePan szuka pana
29 wrz 21:46
29 wrz 21:28

czesc mam 27 lat szukam MŁODEGO!! dyskretnego kolesia do 18 lat do wspólnych eksperymentów.

Randki i przyjacielePan szuka pana
29 wrz 21:28
29 wrz 08:26

Po 40-tce, pozna przyjaciółkę, również starszą od siebie. Pozdrawiam.

Randki i przyjacielePan szuka pani
29 wrz 08:26
28 wrz 22:08

mlody 18 lat. niedoswiadczony. brak lokum nie mobilny. gotowy na wszystko. 18/90/187/13

Randki i przyjacielePan szuka pana
28 wrz 22:08
28 wrz 20:47

Nie ważne ile masz lat i jak wyglądasz, jeśli chcesz się zabawić z 18-letnim prawiczkiem napisz.

Randki i przyjacielePan szuka pani
28 wrz 20:47
28 wrz 16:03

Szukam na fojna zabawe o wiecej pytac czekam

Randki i przyjacielePan szuka pana
28 wrz 16:03
28 wrz 14:47

Ja 31 lat chętnie poznam parę realnom na mile spotkanie chętnie nawet dziś

Randki i przyjacielePara szuka
28 wrz 14:47
28 wrz 12:39

Sa chętni się zabawić dziś

Randki i przyjacielePan szuka pani
28 wrz 12:39
28 wrz 12:21

Znudzona??? Napisz... Moze sie dogadamy :)

Randki i przyjacielePan szuka pani
28 wrz 12:21
28 wrz 10:40

Poznam pana 40+ milego zadbanego kulturalnego z lokum

Randki i przyjacielePan szuka pana
28 wrz 10:40
28 wrz 09:16

32 lata przystojny zadbany szuka Parki Uwielbiam te klimaty i jestem otwarty na wszelkie propozycje :)

Randki i przyjacielePara szuka
28 wrz 09:16
28 wrz 04:27

19l piesek czeka na pana na służbę .

Randki i przyjacielePan szuka pana
28 wrz 04:27
27 wrz 23:52

Nawiązuję partnerską znajomość z zadbaną i zdecydowaną panią

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 23:52
27 wrz 20:58

Chętnie poznam kobietę która chce sie zabawić tak jak ja najlepiej starsza ja 27 lat hetero pozdrawiam

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 20:58
27 wrz 19:20

Witam jestem Paweł mam 21 lat i poznam kobietę w wieku do 40 lat na stały układ bez zobowiązań kontakt przez mail ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 19:20
27 wrz 16:23

Witam, Jestem 21 letnim, szczuplym brunetem z poczuciem humoru, tak mysle przynajmniej ale zarazem spokojnym, powaznym ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 16:23
27 wrz 16:23

Witam, poznam dojrzala, doswiadczona kobiete do wspolnego spedzenia czasu, wyjscia, kawa itp i moze cos wiecej, jestem ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 16:23
27 wrz 10:39

Hej :) jestem Marcin mam 20 lat szukam, jestem prawiczkiem szukam Kobiety ktora to zmieni i nauczy jak sie dobrze zajac ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 10:39
27 wrz 09:56

Witajcie mam na imię Daniel jestem sympatycznym Facetem jestem szczupły Brunet 180 Cm waga 54 jestem wolny moje hobby to ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 09:56
27 wrz 09:43

Jestem przed 50-tką i chętnie poznam puszyste, starsze panie na niezobowiązujące spotkania... :) - wiek nie gra roli.

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 wrz 09:43
27 wrz 08:46

mila,subtelna czarnulka:):)

Randki i przyjacielePani szuka pana
27 wrz 08:46
26 wrz 22:12

wysoki blondyn 26lat, 187cm wzrostu, zielone oczy 87kg wagi, możliwe spotkania na terenie nowego sącza, jesli chcesz ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
26 wrz 22:12
26 wrz 20:22

43 latek pełen wigoru żonaty niespełniony,szuka kobiety do wspólnego zabicia czasu,miłych rozmów,zabaw.

Randki i przyjacielePan szuka pani
26 wrz 20:22
26 wrz 02:40

Hej, jestem wysokim szczupłym brunetem chętnie spędzę czas u boku jakiejś dziewczyny możemy naprawdę miło spędzić ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
26 wrz 02:40
25 wrz 20:02

Wita szukam kogoś do porozmawiania moze coś więcej jestem żonaty mam 28 lat. Zależy mi na dyskrecji.pozdrawiam

Randki i przyjacielePan szuka pani
25 wrz 20:02
25 wrz 18:41

hej.szukam przyjaciólki w celu faajnej znajomosci. najepiej z nowego sącza z lokum. wyglad bez znaczenia. wiecej inf. w ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
25 wrz 18:41
25 wrz 17:20

Witam poszukuje pary, moze byc pan bi. Jestem pozytywnie zakrecona osoba, cenie sobie dobry nastrój. Nie mam zadnych ...

Randki i przyjacielePara szuka
25 wrz 17:20
25 wrz 09:13

poszukuje szczuplej dziewczyny, moze byc po przejsciach, cel znajomosci staly zwiazek

Randki i przyjacielePan szuka pani
25 wrz 09:13
24 wrz 19:59

Wysoki szczupły zbudowany facet wolny kulturalny pozna samotną pania do przyjaźni i rozmowy w jesienne wieczory ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
24 wrz 19:59
23 wrz 16:34

Szukam tylko konkretnych osób które faktycznie chcą się spotkać. Ja przejazdem 26/176/67 ciemny blondyn. Proszę w ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
23 wrz 16:34
23 wrz 15:02

Jak w tytule poszukuje szczupłej figlarownej kobietki do 30 lat, może być po przejściach i mieć dziecko. Ze swojej ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
23 wrz 15:02
23 wrz 11:36

Szukam na dłużej miła uśmiechniętą, pogodną i elokwentną Panią osobę z którą mógłbym się spotykać w ciągu ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
23 wrz 11:36
23 wrz 04:13

Tak jak w temacie reszta na email proszę o focie

Randki i przyjacielePan szuka pana
23 wrz 04:13
22 wrz 21:02

Witam miło Czytelniczkę tego ogłoszenia :-) Podobno,dość przystojny 38-latek,brunet,180 wz.,82 kg,kulturalny i ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
22 wrz 21:02
22 wrz 02:23

pan pozna pana najlepiej aktywnego z lokalem reszte na e mail

Randki i przyjacielePan szuka pana
22 wrz 02:23
22 wrz 02:22

poznam akta z lokalem nie tylko na rozmowe reszte na e-mail napisz

Randki i przyjacielePan szuka pana
22 wrz 02:22

Kategorie w Nowym Sączu

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie